středa 23. března 2016

#9 Cesta úspěšných

Cesta úspěšných je projekt Jana Skryji a Petra Sobotky. Kromě živých přednášek pořádaných zdarma především v budově Vysoké školy ekonomické v Praze zahrnuje i online přednášky – tj. nabídka pro nepražáky ;-).

Musím říct, že jsem s kvalitou akcí dost spokojená. Zatím jsem vždy chodila osobně, takže kvalitu živého přenosu nemohu posoudit  – obvykle ani nemám chuť se na video koukat. Je toho na internetu tolik, u počítače sedím i bez toho celý den, tak že bych ještě volný čas trávila zíráním do monitoru?

Každopádně mě napadlo, že když jsem tolik spokojená a připadá mi to opravdu super, že bych mohla zakladateli osobně poděkovat. To je moje challange 9. A musím říct, že se mi do toho vůbec nechce. I když si myslím, že jsem extrovert, je trochu divný přijít za někým cizím a říct mu: „Je fakt dobrý to, co děláš. Moc se mi to líbí. Pokračuj prosím. Děkuji ti za to, obohacuje mě to.“

Webovky s projekty a plánovanými akcemi: https://www.cestauspesnych.cz/.

P. S.1: Už jsem navštívila tyto přednášky (později o nich snad stihnu napsat):
  • Jóga smíchu,
  • Moderní závislosti,
  • Odemkněte svůj potenciál,
  • Jak k sobě přitáhnout pozornost díky internetu,
  • Hypno show TAJEMSTVÍ,
  • Řešte konflikty efektivně,
  • Neúspěch neexistuje, existují jen malé sny,
  • Cesta vnitřního vítěze.
P. S.2: Ještě 6. 4. 2016 nemám splněno. Ale spíš než, že by se mi nechtělo, nebyla tak úplně příležitost. Chci totiž pro ztížení z očí do očí a ne mailem.

Žádné komentáře: