sobota 5. března 2016

#5 Feedback

Na velice pracovní pátek jsem potřebovala nějaký jednoduchoučký úkol, který budu moci splnit. A tak jsem si vybrala pětku. Plánovala jsem si vidět se s kámošem a zajít na pivo. Ideální prostředí k tomu ho trochu rozpovídat a přesvědčit, aby šel do třicetidenní výzvy se mnou, nebo mi alespoň řekl 10 přídavných jmen, která ke mně sedí.

A co jsem se o sobě dozvěděla? Nejdřív se zdráhal... asi měl plnou hlavu těch negativních... že prý deset je moc a tak. Hned jsem se kasala, že mu jich o něm řeknu klidně třicet.

Tak teda nakonec jo... nejdřív to bylo opatrnější:
  • pěkná,
  • obětavá,
  • důvěřivá – naivní – lze opít rohlíkem,
  • hravá,
  • chytrá (na tom si prý zakládám),
  • společenská,
  • citlivá,
smála jsem se, že to je samé pozitivní...
  • prokrastinující,
  • nedochvilná,
  • začínající – hodně věcí rozdělaných nebo nedokončených,
  • hromadu věcí máš – střádající křeček...
Nakonec jich vzniklo lehce přes dvacet. Mně to dalo chvilku práce a dost přemýšlení, ale nakonec jsem jich vymyslela pětatřicet. I když jsem byla upřímná a říkala i méně hezké věci, myslím, že byl spokojen a možná i dost překvapen, jaké o něm mám hezké mínění.

Nejvíc se mi na tomhle cvičení líbilo – krom toho, že jsem se nedozvěděla nic nepříjemně negativního, co bych o sobě nevěděla – že jsem vystoupila ze své komfortní zóny. Chtělo to docela dost odvahy. No, ale jelikož jsem člověk, co chce všechno nebo nic, vybrala jsem ze svých přátel jednoho z nejupřímnějších, kteří se nebudou bát říct i ty negativní věci. Zároveň někoho, kdo mě dost dobře zná, aby věděl, o čem mluví.

A co se týče blížícího svátku, bylo mi řečeno: „Máš ode mě hnusnou topinku, jedno pivo a deset odpovědí.“

Žádné komentáře: