neděle 2. srpna 2015

Pátek na Sázavafestu

Od 17:20 to v parku v Xanadu stagi roztáčelo Sto zvířat. Těšila jsem se na ně a kdybych si byla kupovala lístek, tak jen kvůli nim. Bylo fajn, že zahráli moje oblíbené Poprvé. Super je také Novgorod, který mě chytil. A samozřejmě Nikdy nic nebylo, kterou mám ze všech nejradši, ačkoliv bych také zase ráda slyšela Baťůžek, který jsem si zamilovala hned na první poslech v pražské zoo.

Naproti jednomu ze vstupů do areálu je minipobočka cukrárny a pekárny, kde mají točenou zmrzlinu, tak jsem si ji dala, protože na rozdíl od včerejška bylo teplo a navíc bylo potřeba si něco objednat, abychom si mohli sednout na jejich lavičky venku.

Později jsme si obešli areál parku a podívali se na strniště, kde se vytvořilo stanové městečko. Lidé si prý stěžovali, že tam je spousta prachu, což se jim ani nedivím, prašná cesta, po které navíc jezdilo docela dost aut, je asi taky moc netěšila, na druhou stranu jsou to jen tři dny, tak na co pohodlí?

Od Škworů znám v podstatě jen Sraž nás na kolena, o to ji mám ale raději. Má takovou chytlavou melodii… jo a existuje i v angličtině  jako Shout od Tears For Fears.

Moje další články o Sázavafestu 2015:

Žádné komentáře: