úterý 9. dubna 2013

10 položek a méně

Přesně takhle se jmenoval film, který jsem před pár dny viděla. V hlavní roli je Morgan Freeman a na ČSFD film dostal 72 %. Byl trochu netradiční a zajímavý, ale nijak zvlášť mě neuchvátil. I když myslím, že za zhlédnutí rozhodně stojí. Tím chci říct, že jednou byste ho vidět měli, ale že bych si ho pouštěla každý večer kvůli brilantním dialogům nebo morálnímu poučení to ne.

Nejvíc mě na něm zaujal seznam. Vytvořit deset a méně položek věcí, které miluji. Nejdříve se to zdálo docela snadné, ale pak se ukázalo, že do tak malého čísla se zkrátka nevejdu. Naopak mě mile překvapilo, že vyjmenovat deset věcí, které nenávidím, bylo docela obtížné a nakonec se mi to snad za celý den nepovedlo.


Dokázali byste vytvořit takové seznamy?

P. S.: Kvůli těmto dvěma kategoriím jsem si už dříve vytvořila zvláštní štítky "Miluji" a "Nenávidím".

2 komentáře:

Veber řekl(a)...

A může se jednat i o povahové vlastnosti, nebo to musí být věci?

Angelika řekl(a)...

To záleží na tobě;-), když je tam nezahrneš, bude se ti to vymýšlet líp, protože pak můžeš určit i 10 povahových vlastností, které miluješ.